1968 R.:
PIERWSZA KOSTKA DO WC
Henkel wprowadził na niemiecki rynek pierwszą kostkę WC Henkel, o stożkowym kształcie, przeznaczoną do zawieszenia na brzegu ubikacji. Kostka WC zrewolucjonizowała rynek artykułów higienicznych, oferując idealną czystość i świeżość przy każdym spłukaniu i to przez kilka tygodni.
OD 1975 DO 2000 R.:
DROGA DO PEŁNEGO PROFESJONALIZMU
W oparciu o liczne badania, których celem było zrozumienie potrzeb konsumentów w zakresie higieny i czystości toalety, Henkel wprowadził na rynek różne środki czystości, takie jak: środki do czyszczenia toalet, kostki toaletowe z podwójnym pojemnikiem, WC In Tanks (kostka do spłuczek) oraz żel i tabletki do toalet.
2002 R.:
TECHNOLOGIA DWUFUNKCYJNA
Dla większości konsumentów podstawowymi potrzebami dotyczącymi środków czystości do toalety są: długotrwały, świeży zapach oraz dokładne czyszczenie. By spełnić te wymagania potrzebne były dwa produkty: środek czyszczący i odświeżacz. W 2002 r. Henkel wprowadził na rynek Bref Duo-Aktiv - pierwszy odświeżacz w płynie do WC z dwoma oddzielnymi pojemnikami na środek czyszczący i odświeżacz.
2010 R.:
REWOLUCYJNE KULKI POWER AKTIV
Henkel wprowadził na rynek rewolucyjną kostkę do toalety: Bref Power Aktiv! Oferuje 4-funkcyjną formułę, która łączy czyszczącą pianę, usuwanie kamienia, ochronę przed brudem i wyjątkową świeżość! Konsumenci na całym świecie cenią ją również za estetykę, wygodę oraz świeże i intensywne zapachy. Od momentu wypuszczenia jej na rynek w 2010 r. Henkel wyprodukował ponad 1 000 000 opakowań i sprzedaje je w ponad 50 krajach na świecie.
2012 R.:
WPROWADZENIE KULEK BLUE AKTIV
Dzięki kulkom o niebieskim kolorze Bref Blue Aktiv w widoczny sposób utrzymuje czystość i świeżość toalety pomiędzy spłukaniami. Jak? Podczas spłukiwania, pojemnik Blue Aktiv zbiera wodę, wzbogaca ją o aktywne substancje i wypuszcza ją pod koniec spłukiwania. Dowodem na to jest niebieska woda pozostająca w toalecie, która zapewnia absolutną czystość i świeżość nawet pomiędzy spłukaniami!
2012 R.:
BALLS DREAM BAND
Marka Bref WC przeprowadziła udaną kampanię viralową, tworząc Balls Dream Band: czterech atrakcyjnych młodzieńców, z których każdy przedstawiał jedną z 4 funkcji kostek Bref: Olśniewający Dimitri, Granitowy Marcellus, Super-Świeży Marcus, Ochraniający Alejandro. Kampanię wprowadzono globalnie, a od tego czasu video miało ponad 20 milionów wyświetleń, ukazując, że dzięki produktom marki Bref toaleta nie stanowi żadnego problemu!
2013 R.:
WPROWADZENIE BREF 6X EFFECT POWER GEL
Bref WC wprowadził swoją skuteczną formułę czyszczącą: linię środków czyszczących do toalety Bref 6x Effect Power-Gel. Linia ta skutecznie uderza w kilka największych problemów podczas czyszczenia toalety, takich jak rdza, brud, plamy z moczu, brzydki zapach oraz osadzanie kamienia i pomaga utrzymać higieniczną czystość i świeżość toalety przy niewielkim wysiłku!
2014:
KOLEJNY ETAP PRODUKTÓW DO SPŁUCZKI
Dzisiaj Bref In-Tank łączy w jednym produkcie: środek czystości i niebieski, odświeżający proszek. Zapewnia czystość i świeżość muszli toaletowej, zapobiega osadzaniu się kamienia i brudu, zapewnia higieniczną czystość aż do 800 spłukań oraz nadaje wodzie świeży, niebieski kolor.
2015:
UCIECZKA DO EGZOTYCZNYCH MIEJSC
Bref WC wypuścił na rynek limitowaną edycję Bref Power Aktiv Escapes. Udaj się w egzotyczne miejsca dzięki kolorom i egzotycznym zapachom Bref Power Aktiv Escapes.
2016:
BREF POWER AKTIV WZMOCNIENIE ZAPACHU
Najnowsza innowacja wśród kostek Bref WC: Bref Power Aktiv Wzmocnienie Zapachu, teraz niepowtarzalny wkład Bref zawiera 40% zapachu więcej niż jego zewnętrzna powłoka, dając wzmocnienie zapachu przy każdym spłukaniu! Dzięki nowemu systemowi, Bref Power Aktiv Wzmocnienie Zapachu utrzymuje dużą intensywność zapachu przez cały czas korzystania z produktu. W rezultacie toaleta pozostaje świeża od pierwszego do ostatniego spłukania.
2017:
BREF BLUE AND COLOR AKTIV
Podążając za sukcesem Bref Blue Aktiv, Henkel w 2017 roku wprowadził Bref Color Water, który jak do tej pory odnosi nadzwyczajny sukces. Bref Color Water dostępny jest w 2 wariantach: Lawendowym, barwiącym wodę na kolor fioletowy i Morskim - na egzotyczny turkusowy.
Reklama telewizyjna i kampania digitalowa stworzona na rzecz Bref Blue i Color Aktiv cieszyła się dużym powodzeniem. Opowiadała ona historię pary, która staje przed wyzwaniem utrzymania ich toalety czystej i świeżej. Kiedy on wpada na kreatywny, jednak nieefektywny sposób, ona pokazuje mu widoczne efekty Bref Blue, Purple i Turqoise Aktiv.